Zion Bryce en de Grand Canyon

5 augustus 2016 - Grand Canyon National Park, Verenigde Staten

Howdie folks,

Het was even slecht gesteld met de wifi in ons 'little house on the prairie'.
Het huifkaravontuur was erg leuk, ondanks de regen die we in de avonden hadden.
Zion was een erg mooi park. We hebben leuk ge-hiked.
Bryce viel letterlijk en figuurlijk in t water vanwege het tijdsgebrek ( door auto problemen kwamen we heel laat aan...dat verhaal vertellen we nog wel....) en het regende er. Het leuke van die dag is dat we Joke, Erwin en Marit ontmoetten. Welgeteld maar drie uurtjes, maar we hebben samen wat van Bryce gezien, samen gegeten en verhalen verteld.

Nu zitten we dus in de Grand Canyon...zonder wifi op de kamer. We zitten nu in de lobby.
Grand Canyon is 'grand', maar zeker niet mooier dan de reeds eerder bezochte canyons. Wel leuk gelopen, herten en eekhoorns gezien, en natgeregend :)

Rodin heeft n klein griepje doorstaan maar is nu aan de beterende hand.
Morgen verplaatsen wij ons weer...naar een hotel met wifi...schijnt....